Politika reklamacija
Nedostatak pri isporuci
U slučaju nedostatka na proizvodu, dužni smo, na zahtjev i po izboru potrošača:
- zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim novim ispravnim proizvodom;
- vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom
- ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trošku.
Odgovornost kupca
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. U skladu s tim, našim kupcima preporučujemo:
- prilikom izbora proizvoda dobro pogledajte karakteristike proizvoda koje su navedene u ponudi u Preston.ba,
- ako je pakiranje oštećeno, nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje pakiranja i zatražite da ga vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenim pakiranjem.
- ako je pakiranje neoštećeno i preuzeli ste proizvod, pažljivo ga otvorite, pregledajte proizvod, i ako ima vidljivih oštećenja, što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje njegovu vrijednost i stoga nećemo biti u mogućnosti reklamirati proizvod.
- ako Kupac naruči robu i odbije je primiti bez razloga (u slučaju da pakiranje nije oštećeno), Dezen d.o.o. ima pravo tražiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata Kupac će primiti u roku od 10 dana putem emaila, od dana kad primimo vraćenu robu.
Povrat novčanih sredstava Kupcu bit će realiziran najkasnije u roku od 7 radnih dana, od dana upućivanja obavijesti kupcu.